Bent u niet netjes behandeld door het Werkplein Hart van West-Brabant of een medewerker daarvan? Dan kunt u een klacht indienen. Een klacht gaat altijd over het gedrag van een medewerker van het Werkplein.
Uw klacht over de medewerker
Vertel uw klacht aan de medewerker
De medewerker gaat graag met u in gesprek over uw klacht. Vaak is een klacht met een gesprek in de spreekkamer of via de telefoon op te lossen.
Bent u niet tevreden met het gesprek over uw klacht?
Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen.
Wij willen uw klacht goed beoordelen. Daarom is het belangrijk dat u ons precies vertelt wat er is gebeurd.
In uw klacht vermeldt u:
- De naam van de medewerker tegen wie u een klacht indient.
- De datum waarop het gedrag heeft plaatsgevonden.
- Wat heeft de medewerker gezegd of gedaan?
- Wat deed dit met u?
Met uw antwoorden is het voor ons makkelijker om uw klacht te behandelen.
U kunt uw klacht op drie manieren melden:
1. Makkelijk en snel met uw persoonlijke DigiD.

2. Met een brief per post. Het adres is:
Werkplein Hart van West-Brabant
Postbus 59
4870 AB Etten-Leur
Vermeld uw naam, adres, de datum en uw handtekening onder de brief.
3. Met een e-mail aan:
info@werkpleinhartvanwest-brabant.nl
Vermeld uw naam, adres, de datum en uw handtekening onder de e-mail.
Klachtenprocedure
We handelen uw klacht af volgens een vaste procedure. Zie hiervoor de klachtenprocedure.